close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדבקות קיר למגזר הדתי והחרדי?

מערכת שורשיג אב, תשעב01/08/2012

מדבקות קיר הן פתרון עיצוב מקורי, יעיל וזול מבחינות רבות ומשרת אוכלוסיות מגוונות האם הוא מתאים גם למגזרים הדתיים והחרדיים?

תגיות:
צילום: יח"צ

במאמר הבא, נדבר על הערך המוסף אותו ניתן לתת למגזר החרדי-דתי בתחום העיצוב, באמצעות מדבקות קיר עם אפשרויות עיצוב מתאימות כאחד.

מדבקות קיר בהתאמה אישית
מדבקות קיר, קיימות במגוון ואריאציות, סגנונות וגדלים. מדבקות קיר בכלל ומדבקות קיר למגזר החרדי והדתי בפרט, ניתן לעצב בהתאמה אישית, כך שיתאימו לערכי המשפחה, הקהילה והזרם, לפיהם נוהגת המשפחה הספציפית. עיצוב מדבקות בהתאמה אישית בעשיית יד אחת עם ההורים ובהתייעצות עם הרב, יכולים לספק מדבקות קיר למגזר החרדי ומדבקות קיר למגזר הדתי ללא חשש של פגיעה בערכים או סטייה מהם, כתוצאה מחוסר ידע או הבנת הכללים, תוך יתרון נוסף של עיצוב חדר הילדים, בצורה עליזה ונעימה לעין להורים והילדים גם יחד.

מדבקות קיר כאמצעי חינוך רוחני
כאמור, ניתן לעצב מדבקות קיר בהתאמה אישית. כפי שניתן להזמין מדבקות הכוללות ציור ושיר ילדים, ניתן להזמין באותה דרך, גם מדבקות עם תפילות. במידה ומדובר בילדים צעירים,

בגילאים בהם כבר יש להם כושר שפתי, ניתן למשל לשלב מדבקה של ילד מתפלל עם כיפה על הראש וציצית או ילדה מתפללת, בהתאמה לילד או הילדה המתגוררים באותו חדר, ולצידם, תפילת "מודה אני". זהו מסר, היכול להוות דוגמא והבנת החשיבות שבתפילה מידי בוקר, ויצירת הרגל לתפילת הבוקר, בדיוק כפי שעושים בגני הילדים.

מדבקות קיר כאמצעי לחינוך מוסרי
ערכי השיתוף והמשחק המשותף או הלימוד המשותף והנינוח, הם ערכים חשובים ונעלים. ניתן להקרין את חשיבותם של ערכים אלה, באמצעות שימוש במדבקות קיר בהתאמה למגזר הדתי-חרדי. מדבקות קיר למגזר הדתי, יותאמו בדיוק כפי שמותאמות מדבקות הקיר שציינו מעלה, על ידי מראה של ילדים חובשי כיפה הלומדים יחדיו מתוך ספר או ילדות הלומדות יחדיו, כותבות ומציירות בתוך מחברת או משתפות אחת את השנייה במשחק. ניתן להתאים מדבקות כאלה, אפילו על ידי בקשה לבוש ספציפי של הדמויות בתמונות שעל גבי המדבקה, בכדי ליצור סמלים ברורים ולמנוע משמעות כפולה אצל הילד, על ידי התאמת התמונות לציפיית ההורים והקהילה עצמה ולאורחות היום יום של הילד.

מדבקות קיר לתינוקות

ככלל, במדבקות קיר לחדרי תינוקות מצויים אלמנטים צנועים וניתן למצוא בין הדמויות המעוצבות על המדבקות, כמו דובונים, או חיות, אשר אינן מייצגות דמויות של בני אנוש ואינן שנויות במחלוקת. מדבקות כאלה, יכולות להתאים לכלל המגזרים, ולהוות ערך מוסף לתינוק, על ידי יתרון לחידוד הראייה וזיהוי הדמות, עם השתפרות חוש הראייה וחיזוק שרירי הצוואר, תחומים החשובים להורים מכל העדות וכל המגזרים.

מדבקות קיר, ניתן להתאים באופן מושלם לכל תפיסת עולם ואמונה. בשימוש במדבקות קיר איכותיות. מהיצרנים והחברות המנוסות, תוכלו לקבל מדבקות קיר בהתאמה אישית להעדפות וליכולות הכלכליות שלכם, במטרה להעביר לילדיכם את הציפיות והדגשים הרצויים לכם, להמשך התפתחותם התקינה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה